Mănăstirea Prislop

Aflată la 13 kilometri de Haţeg si la  195 kilometri de ARAD , mănăstirea de maici de la Prislop a răsărit într-o zonă în care natura s-a întrecut pe sine, conturând nişte peisaje superbe. Aşezământul datează din secolul XIV, istoria acestuia fiind extrem de zbuciumată. Şi asta deoarece o bună bucată de timp a fost preluată de Biserica greco-catolică, revenind la ortodocşi în 1948. Aici se mai află mormântul Părintelui Arsenie şi peştera Sfântului Cuvios Ioan de la Prislop, Mitropolit al Transilvaniei în perioada 1585 – 1605. 

Această prezentare necesită JavaScript.

Am părăsit mănăstirea promiţându-mi că o să revenim, dar cu vorbele părintelui în gând: ” nu e nevoie să veniţi zilnic aici, trimiteţi-i şi pe alţii la mine!” 

Mergeţi la Mănăstirea Prislop şi n-o să regretaţi! Vă veţi simţi într-o altă lume mai curată şi mai aproape de Dumnezeu.

Mulţi oameni îl caută pe părintele Arsenie. Unii dintre ei chiar l-au găsit.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Constantin
    ian. 26, 2014 @ 15:54:58

    Organizam un pelerinaj la m-rea Prislop pe 1-2 martie. E un traseu deosebit de frumos! Il gasiti aici: http://icoane-comenzi.blogspot.ro/2014/01/pelerinaj-in-transilvania-la-m-rea.html sau la nr de tel 0748145015 sau io_konstant@yahoo.com Constantin

    Răspunde

  2. Nicol
    nov. 30, 2012 @ 00:26:01

    Intradevar la fel am simtit si noi, cand am ajuns cu ajutorul lui Dumnezeu, vara aceata.E un loc deosebit si am simtit dragostea si linistea pe care Parintele Arsenie Boca le-a sadit in aceste locuri.Va rog sa ma scuzati, dar eu nu mai pot posta pozele persoanle, editate in Picasa si am luat o mica poza de la d-voastra pentru postarea facut de curand.Multa sanatate si numai bine!

    Răspunde

  3. Radu
    sept. 27, 2011 @ 21:21:15

    Un gand frumos….pentru toata osteneala de a aduce bucurii in sufletele celorlalti.

    Răspunde

Lasă un comentariu