Amintiri din concediu

Era pe la sfarsitul anului 2000 , mai precis in luna noiembrie ,cand , lucrand la CTP  Arad  , avand doar o luna de cand am fost angajati si eu si un prieten , in meseria de vatmani trebuia sa ne luam concediu pe anul respectiv deoarece veneau sarbatoriile in decembrie si noi fiind tilicari trebuia sa bagam la lucru  de Craciun si revel .

Dar nu de asta am inceput acest articol sa ma plang ,  doresc sa va impartasesc si voua ce am facut in acel concediu .

Prietenul meu A.C. avand si el concediu in aceeiasi perioada dar cu o zi mai repede ca si mine ca doar ne-am angajat in aceeasi zi amandoi , venind pe la mine sa imi spuna ca dupa masa merge la bunicii lui in moldova , el deja luandusi biletele de tren , dar tot vorbind noi acolo , m-a intrebat daca nu vin si eu cu el la bunicii lui.

  -”ma ce faci nu vii cu mine si tu la moldova ? hai sa nu ma duc singur ca tot ai si tu concediu ce zici ? 

  -, eu stiu? ce sa zic , dar tu ai deja biletele luate , 

  -nu conteaza ca le anulez ca zic ca am pierdut trenul si mergem si iti iei si tu bilet si mergem maine la moldova ”

 Si uite asa am mers la gara am amanat plecarea cu o zi si m-am luat si eu bilet spre bunicii lui .Am ajuns in Dorohoi , de acolo am luat pe unu cu masina de ne-a dus pana in Darabani in satul unde locuiau bunicii lui . Cand ne-a vazut bunicii lui ca am venit s-au bucurat foarte tare .

Intr-o seara ne-am dus la pescuit desi bunicii lui a spus sa nu mergem ca este noapte si frig dar cine sa  asculte asa ca ne-am dus dar avea u caine care tot latra , ca sa-l facem sa taca am luat niste paine si i-am aruncat . Staturam noi la pescuit pe iaz unde era si pescarie dar nu prinseram mare lucru , am ajuns acasa si punand pestisorii intr-un lighean cu apa pana dimineata . Cand a intrat bunica in colidor si vazand pestisorii a stiut ca am fost la pescuit , nu s-a  suparat si i-a luat si i-a pregatit pana ce ne-am trezit noi pe la 12 asa.

Am stat acolo vreo  saptamana ,ne-am distrat super .Ce vremuri …

 

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. Claudiu
    Noi 29, 2012 @ 01:50:50

    Da , frumoase vremuri , cand eram tineri , frumosi si nelinistiti … acum suntem doar frumosi

    Răspunde

Lasă un răspuns

