Whitney Houston 1963-2012

Am inceput sa-i ascult muzica pe casete audio. Adoram melodiile “Didn’t we almost have it all” si “One moment in time” si calatoream prin tara cu muzica ei in castile de la primul meu Walkman . Descopeream in stereofonia castilor maestria cu care Quincy Jons aranja orchestratiile pentru Withney Houston si simteam cum sufletul meu asimila fiecare nota, fiecare masura, fiecare secventa mzicala. Am crescut cu muzica ei si sunt mandru ca am fost contemporan cu cea mai frumoasa melodie a tuturor timpurilor: “I will always love you”. Nimic nu poate fi mai presus de Withney, si nici nu va fi vreodata … Unele piese m-au daramat iar altele mi-au ridicat sufletul pana in bolta cerului de emotie. Unele m-au facut sa plang iar altele mi-au umplut sufletul de fericire si bucurie … Am intrat in era digitala si piesele ei au fost primele din iPod … Ce putea fi mai frumos pe lumea asta, decat sa-i asculti vocea divina in castile de la iPhone si sa privesti relieful norilor ? … A fost o vreme cand s-a ratacit din cauza unor oameni care au vrut-o la pamant. Si-a regasit puterea si s-a ridicat ca sa ne daruiasca mai departe: muzica si dragoste. Azi … ne-a daruit si sufletul. Acolo va ramane pentru totdeauna. In inimile noastre! R.I.P Whitney Houston.

Lasă un răspuns

